Buurtwerkers campagne brengt mensen bij elkaar. Met #effebuurten wil Welzijn Noordwijk laten zien hoe leuk het kan zien om contact met je buren te hebben, om samen iets te ondernemen voor je buurt of een buurtbarbecue te organiseren. Even omkijken naar die buurman die niet meer kan wandelen, door zijn hond af en toe uit te laten. Samen met de buurt bedenken hoe je een wijk veilig maakt voor de kinderen. Of met vrienden bedenken hoe je dat gave skateplein kunt opknappen. De officiële lancering vindt in september plaats. Zij doen dan ook een oproep! Heb je een leuk idee? Of wil je laten zien hoe je contact met je buren is? Plaats het op Instagram #effebuurten. Wij zijn benieuwd!
Voor deze campagne hebben we een uniek logo ontworpen die met handlettering tot stand is gekomen. Verder hebben we in onze studio een bruisende fotoshoot gehad met Noordwijkers die elkaar ontmoeten. De felgekleurde achtergronden benadrukken dat het vooral leuk is om met elkaar in contact te komen. De interactie en het plezier spat ervan af. Voor de social media campagne #effebuurten hebben we ook nog stop-motions ontwikkeld die als teaser dienen voor de lancering in september.