Begin vorig jaar werden wij door Leo de Kock gekozen als bureau dat aan de slag mocht met het ontwikkelen van een nieuwe visuele identiteit. We zijn een intensief traject gestart waarbij we zowel met Leo de Kock als hun moederbedrijf Agrico in gesprek gingen. Naast het ontwerpen van een strak woordmerk hebben we een beeldmerk ontwikkeld waarmee zij uitstralen waarvoor ze staan.
Inmiddels is na een grote verbouwing hun nieuwe bedrijfspand klaar! De verbouwing is in fases verlopen, zodat Leo de Kock ook tijdens de werkzaamheden gewoon kon doorgaan met produceren. Innovatie en professionalisering staan voorop in het vernieuwde pand. En dit wilden wij dan ook terug laten komen in de ontwerpen voor de muren in het kantoorgedeelte. De eyecatcher van de bovenverdieping is de lange wand waarbij we het verhaal van Leo de Kock in een illustratie hebben gevangen. Daarnaast heeft elke vergaderruimte een eigen thema, die met fotografie en iconen wordt verbeeld.
Wij wensen alle medewerkers heel veel plezier en energie in hun nieuwe werkomgeving!