Leo de Kock
Het beste voor teler en retailer
’Van land tot klant. Bij Leo de Kock hebben wij hart voor de aardappel. Wij zijn trots op het prachtige product dat we leveren.‘
Leo de Kock is sinds 1916 de specialist op het gebied van verpakken en verhandelen van verse tafelaardappelen. De focus ligt op het ontwikkelen van nieuwe innovatieve producten en smaken, en het slim verpakken en complete ketenbeheersing: van grondstof tot consument.
We hebben een nieuwe visuele identiteit ontwikkeld die past bij Leo de Kock. Met een strak woord- en beeldmerk hebben we het plusteken verwerkt in de initialen, wat symbool staat voor toegewijd, analytisch en innovatief.
Naast het beeldmerk is het nieuwe kleurenpalet toegevoegd, waarbij zwart-wit staat voor de nuchtere no-nonsense aanpak van Leo de Kock, en de goud warme kleur voor de roots van de aardappel. De highlights van de producten en werkwijze zijn vastgelegd in fotografie en video, en de visuele identiteit hebben we opgenomen in een brandbook die als basis dient voor de verschillende communicatie uitingen.