fbpx skip to Main Content
Wist Je Dat Jij Met De Keuze Voor Lipton écht Verschil Kan Maken?

Wist je dat jij met de keuze voor Lipton écht verschil kan maken?

In opdracht van PR-bureau 2twintig mochten wij een advertorial voor Lipton ontwerpen. Een advertorial met een verhaal. Lipton loopt voorop in duurzaamheid met 100% gecertificeerde thee. Dit geven zij aan door het keurmerk met het groene kikkertje, oftewel de Rainforest Alliance certificering. Dit keurmerk staat onder meer voor eerlijke arbeidsvoorwaarden op de Lipton theevelden. Lipton voorziet 16.000 werknemers én hun gezinnen van huisvesting, gratis gezondheidszorg en scholing voor de kinderen.

Het groene kikkertje van Rainforest Alliance staat ook voor duurzame landbouw. Dat betekent dat Lipton op de theevelden zoveel mogelijk energie van natuurlijke bronnen gebruikt en zo min mogelijk dingen die schadelijk zijn voor het milieu. Lipton beschermt het ecosysteem en zorgt actief voor het behoud van het regenwoud.

In de advertorial staat duurzaamheid centraal en wordt het keurmerk uitgelegd.

De advertorials zijn de eerste twee weken van april in diverse magazines verschenen: Viva, Flow magazine, Kek mama, ELLE, Woman’s Health, JAN magazine, VROUW, AD magazine, Volkskrant magazine, Happinez, Psychologie magazine, Marie-Claire en Metro.

Over 2twintig
2twintig public relations is een PR-bureau gevestigd in Rotterdam. Vol energie en met resultaat altijd helder voor ogen. Wij geloven dat je met PR een merkreputatie kunt bouwen en onderhouden. Al meer dan tien jaar werken we voor onze klanten aan geloofwaardigheid en talkability, de voorwaarden voor een sterk merk.

Back To Top